Mejnik - Milijon in pol inovativnih Nissanov - Avtomanija

Milijon in pol inovativnih Nissanov

Mejnik
Milijon in pol inovativnih Nissanov

Milijon in pol inovativnih Nissanov

06.11.2024 16:51

Nissan je konec oktobra dosegel pomemben mejnik v proizvodnji vozil z inovativnim sistemom e-Power.

Urša Prosenjak

Japonski proizvajalec je do konca prejšnjega meseca izdelal 1,5 milijona avtomobilov s hibridnim sistemom e-Power, ki predstavlja izvirno rešitev prehoda k popolni elektrifikaciji.

Filozofija za to tehnologijo, ki je bila prvič uporabljena v serijskem modelu leta 2016, leži v majhnem bencinskem turbo motorju, ki deluje izključno kot generator energije za električni motor, ki ga napaja litij-ionska baterija. Bencinski motor s spremenljivim kompresijskim razmerjem lahko proizvaja elektriko neposredno v baterijo, lahko preko inverterja poganja elektromotor, ki poganja samo pogonska kolesa, po potrebi pa lahko oboje.

Prvi Nissanov model, ki ga je poganjal ta hibridni sistem, je bil Note. Predstavljen je bil leta 2016 in je bil na voljo izključno na japonskem trgu. Nato je sledil preboj na kitajski trg, kjer je bil prvi Nissan s sistemom e-Power model Sylphy, predstavljen leta 2021.

V Evropo je tehnologija prišla razmeroma pozno, šele leta 2022 z lansiranjem hibridnih različic za novi generaciji vozil X-Trail in Qashqai. Do januarja 2024 je bilo na evropskem trgu prodanih več kot 100.000 Nissanov s to hibridno tehnologijo. Do leta 2026 bodo tehnologijo e-Power predstavili tudi na severnoameriških trgih.

Večino milijona in pol proizvedenih Nissanov s tehnologijo e-Power so izdelali na Japonskem, kjer jih je v zadnjih osmih letih nastalo 1,17 milijona, v Evropi so jih izdelali 140.000, na Kitajskem 60.000 in preostalih 150.000 avtomobilov v drugih državah.

Nissanovi modeli s tehnologijo e-Power so trenutno na voljo v vsaj 68 državah po vsem svetu.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil06.11.2024 17:40
Jaka tehnika, bencinski agregat za proizvodnjo elektrike. Avto pije liter več od Toyotinega klasičnega hibrida. Tudi ostali po učinkovitosti ne pridejo blizu Toyoti.
palpatine06.11.2024 18:23
Zagrebška EV clinic nima ene pohvalne besede o tem pogonu. Ima pa veliko slik okvar in objavljene cene popravil. Na uradnih servisih in njihove.
ferrarif106.11.2024 19:04
Ka si tečen s to Toyoto, ki ima not gumbe iz prejšnjega stoletja. Kaj me briga koliko avto pije, dokler se vozim udobno in kvalitetno. Če bi vsi samo gledali na porabo, ne bi bilo terencev težjih od tone in pol.
ferrarif106.11.2024 19:06
Vsaka znamka ima dobre in slabe stvari, tudi toyota. Tako da ne preveč spametovat in hvalit preglasne toyotine hibride.
alfafil06.11.2024 20:40
Jaz govorim iz prve roke, večina pa ima samo svoje mnenje, ki ga je pridobil od šank eksperta ali eventualno iz neke (pre)kratke lastne izkušnje. In ti si očitno iz prve skupine.
ferrarif106.11.2024 20:47
Ja, to bo. Sem prebral kar nekaj testov o toyotini hibridih, razen če teste tule na avtomaniji in drugod pišejo šank eksperti.
cosword9906.11.2024 21:13
Alfafil. Jaz vem o čem govoriš in se strinjam z tabo. Eni ki vozimo veliko različnih znamk in imamo Toyoto za svoje vozilo to naredimo z razlogom. Vsa ti evropski hibridi ne pridejo niti do kolen Toyoti v kvaliteti celega sklopa. Za Nisana bom pa tih ker ga ne maram odkar je Renault. Kar se tiče knofov v Toyoti pa nej bojo taki kod so še naprej ker saj delajo in ni težav z njimi.
Jakec06.11.2024 21:55
ferearif1...ti si nekaj prebral, zdaj pa pametujes...edino slabo stvar ki si jo prebral, ja, je tuljenje cvt menjalnika ko ga teras. 30 let ze vozim, pa sem koncno preklopil na toyoto corollo 24 hybrid. In ni mi zal niti centa, glede na to, da sem prej vozil ze ogromnooo drugih znamk. Ne bom ti nasteval vseh naprednih stvari ki jih ima, na cvt sem se pa tut navadil in je verjetno tam z razlogom. In hvala bogu, da ima se nekaj gumbov...na sluzbeni skodi nam je sred zime crknil zaslon, zdaj si pa nastimaj gretje ce mores! In ja...vozim se udobno in kvalitetno ob nizki porabi. Se mas kaj povedat cez toyoto ali lexus mogoce? Heh
alfafil06.11.2024 22:08
Vsi se zapičijo v ta menjalnik, kot bi ga ves čas tiščali do konca. Večino časa motor sploh ne slišiš niti na ac, kaj šele v mestu, ko dobesedno večino časa ne dela. Bolj mehkega speljevanja in lagodne vožnje si ne bi mogel želeti za ta denar. Saj ni problema, vozite kaj vam paše, samo ne pametovati o nečem, kar ne poznaš.
ferrarif106.11.2024 22:16
O, Jakec je užaljen če napišem, da sem prebral, da ima corolla cross samo 400 l prtljažnika kot juke? Sramotno malo za tako velik avto. Ups, a ne smem tega napisat? Alfafil pa lahko napiše za Nissan e power jaka tehnika in potem takoj začne nakladat o porabi... Po moje je bolje, da presedla na električni avto, če hoče malo dati za energent. Sem že zgoraj napisal, da poraba ni tako pomemben faktor ter o tem, da če bi bila toyota oh in sploh, bi jo vsi vozili. Kolikšen tržni delež pa ima pri nas? Bolj majhen, kolikor vem. Lexus je pa tako eksotika pri nas. Še kakšno vprašanje?
ferrarif106.11.2024 22:19
Ja, v mestu slišim čuden zvok - neko čudno cviljenje, ko se premika toyotini hibrid :)
alfafil06.11.2024 22:32
Kaj krompirjeve počitnice niso končane? Primerjam primerljivo. Ne nakladam. Letijo kritike, da hibridi porabijo enako kot navadni ICE, ja, skoraj res je, razen Toyotinih. ;)
alfafil06.11.2024 22:37
Glede tržnega deleža, kaj potem? Poglej malo širše zaplankanec.
shark91106.11.2024 23:09
Ne bom se vmešaval tukaj v kreganje, ampak opažam isto kot Ferrarif1: en sosed ima Toyoto hibrida, in ko na elektriko spelje izpred garaže, je to tako nagravžno grdo cviljenje, kot bi vsi ležaji na mašini zaribali :) Zakaj se tega recimo ne sliši pri Tesli?
alfafil06.11.2024 23:30
To je zvok, ki ga po zakonu morajo imeti avti, ko motor ne dela, da je slišen okolici.
alfafil06.11.2024 23:31
Je pa malce ponesrečen. Moj ga nima, ker je letnik 2020.
shark91107.11.2024 00:26
OK, razumem....torej zakaj Tesla nima tega zvoka, če je pa po zakonu obvezen?
ferrarif107.11.2024 08:59
Točno to shark, hvala lepa za taki hibrid, ki cvili in spušča čudne zvoke pri pocasni vožnji... Potem imam raje kak liter več porabe in normalen zvok motorja, ki je kvečjemu mild hibrid. Če bi hotel nizko porabo, bi si kupil čisti električen avto.
ferrarif107.11.2024 09:00
Potem pa še cvt menjalnik, ki ga moraš prosit, da prestavi. Če že avtomatik, raje tisti z dvojno sklopko.
avrelij07.11.2024 09:03
Od julija 2020 dalje morajo tudi EV oddajati zvok določene jakosti do (mislim da) do 30 km/h, potem je to dosežene že z hrupom same vožnje. Toyota in Tesla dosegata ta standard, a prva ima bolj zaznavnega. Tudi če se komu zdi nadležen Toyotin bolje dosega svoj namen. Iz izkušenj - Toyote še nisem preslišal, Teslo pa hitro preglasi šum okolja.
alfafil07.11.2024 09:36
cvt menjalnik, ki ga moraš prosit, "da prestavi" Pa daj nehaj pisat bedarije "poznavalec". Ti sploh veš kako deluje cvt, s tem, da je v Toyoti e-CVT, popolnoma drugačen, čeprav je občutek podoben klasičnem cvt? NIMA PRESTAV, posledično nobenega cukanja ali sunkov, kaj šele da čakaš da prestavi. Prestavi kaj? Fak no.
ferrarif107.11.2024 09:46
Tole sem mislil: Ta se prenaša na sprednji kolesi prek poznanega brezstopenjskega menjalnika, nad katerim navadno vihamo nos, saj ob bolj odločnem pritisku na plin motor sili v visoke vrtljaje in povzroča neprijetno tuljenje.
alfafil07.11.2024 11:49
Kot sem že razlagal, tuljenje je zelo redek pojav v normalnih pogojih vožnje. Nismo na dirkališču.
Jakec07.11.2024 21:07
ferrarif1...mislim,da so na tvojo nevednost ze vse odgovorili...ja, cvili ko vozi na strom pr mali brzini...da se ga lahko slisi, zarad varnosti pescev. Ampak si se s svojo nevednostjo precej osmesil. Kot recimo tole o cvt menjalniku,da ga mores prosit da prestavi. Haha...vecje bedarije pa se ne. Sicer pa sploh ne vem kaj nam pada na pamet da kupujemo toyote...nasledn avto bo tak super duper kot tvoj karkoli ze. Lp
ferrarif108.11.2024 10:28
Ja je, ne tako na pamet. Povzel sem samo mnenje avtomobilskih novinarjev... Zakaj pa Tesla ne spušča takega cviljenja pri nizkih hitrostih??? Sicer pa vozi kaj hočeš, jaz sem že napisal, da trenutno meni ustreza sami mild hibrid z dvojno sklopko, ker je cenovno ugoden in ne spušča čudnih zvokov. Poraba me ne skrbi, ker naredi letno 15-20 tisoč km. Lep pozdrav
ferrarif108.11.2024 10:29
Jakec, sem mislil.
shark91108.11.2024 11:21
Nissa "inovativno" zašel v težave: https://www.motor1.com/news/740214/nissan-job-cuts-production/
© Copyright 1999-2026 Avtomanija